آموزش و سیگنال بورس
زمستان 1386 - فایل علمی پزشکی اقتصادی شغل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 16
کل بازدید : 45811
کل یادداشتها ها : 61
خبر مایه


  

< 1 2 3
ابوزهره : جنایت غزه با مجوز بوش بود

سخنگوی جنبش اسلامی حماس گفت : جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، جنایات بوش علیه ملت مظلوم فلسطین است .

 

واحد مرکزی خبر : سامی ابوزهره درارتباط زنده تلویزیونی با گفتگوی ویژه خبری شبکه دوسیما افزود : جنایات غزه با مجوز بوش وهماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین صورت گرفت و ملت مظلوم فلسطین قربانی آن است .

وی با اشاره به استواری ملت فلسطین در برابر این تجاوزات گفت : این ملت با این تجاوزات و فشارهای روز افزون از هدف خود که آزادی قدس شریف و پیروزی مقاومت است باز نمی ایستد .

این مقام مسئول درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت افزود : این تلاشهای براساس برنامه ریزی قبلی رژیم و حمایت اطلاعاتی امریکا صورت می گیرد .

سخنگوی جنبش حماس در ادامه سخنان اخیر بوش را در سفر به خاورمیانه چراغ سبز به رژیم غاصب صهیونیستی برای سرکوب ملت فلسطین دانست .

ابوزهری درباره تشکیلات خودگردان گفت : این تشکیلات با حمایت امریکا دولت منتخب حماس را کنارزده و حکومت آن که بدون رای اعتماد پارلمان فلسطین و با حمایت صهیونیسم و اشغالگران روی کارآمده غیرقانونی است و ملت فلسطین وجود و فعالیتهای آن را به رسمیت نمی شناسد .

وی اقدامات و فعالیتهای تشکیلات خودگردان را نامشروع و برای پبشبرد منافع امریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد.

این مقام مسئول درباره انحلال پارلمان فلسطین و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت :اندیشه انحلال پارلمان فلسطین قابلیت اجرا ندارد و برگزاری انتخابات زود هنگام فقط باید با مجوز جنبش حماس باشد نه بوش ودیگران .

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین درادامه بوش را یک شخصیت غیرقابل قبول برای امت عربی و اسلامی دانست و تصریح کرد:درتاریخ اعراب و اسلام بوش رهبر تروریست است و هیچ کس حاضر نیست این شخصیت را تحمل کند و وجود بیش ازیک میلیون شهید در عراق، زندانهای گوانتانامو و ابو غریب همه مصداق بارز جنایات بوش و دولت امریکا درمنطقه خاورمیانه است.

وی بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادریشان را از اولویت های حماس بیان و تاکید کرد : مقاومت تنها راه رسیدن به این هدف است و با همه توان خود از این هدف دفاع می کنیم .

ابوزهری سخگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پایان تصریح کرد : اشغالگران رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا باخاک و خون کشیدن سرزمین و ملت فلسطین نخواهند توانست سرزمین فلسطین را غضب کنند و انشاء الله با پیروزی مقاومت پرچم اسلام در این سرزمین برافراشته می شود .


  

عادل فردوسی‌پور یکی از مشهورترین گزارشگران فوتبال ایران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف است و هم‌اکنون به ارائه? واحد درسی زبان تخصصی مهندسی صنایع در این دانشگاه در کنار گزارشگری فوتبال مشغول است.

او پایه‌گذار و مجری برنامه? ?? که از شبکه? سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود نیز هست.

عادل در مهر ماه ???? در محله? شهرآرا در غرب تهران و در خانواده‌ای با اصالت رفسنجانی زاده شد. پدرش مهندس برق است و به جز عادل، دارای یک پسر و یک دختر کوچک‌تر است.

عادل دوران دبستان را در مدرسه? ذوقی گذراند و با وجوده علاقه? بسیارش به فوتبال از درسش دور نشد و دیپلم خود را از دبیرستان البرز با معدل بالای ?? گرفت. سرانجام در رشته? مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی شریف پذیرفته شد و تحصیلاتش را در همین رشته و دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد.

عادل، فعالیت رسانه‌ای خود را در سال ????، با روزنامه‌نگاری در روزنامه? ابرار ورزشی به سردبیری اردشیر لارودی آغاز کرد. در آن زمان، سال سوم کارشناسی بود. خود وی در این باره می‌گوید:

   
عادل فردوسی‌پور
«من علاقه دارم کار کنم؛ مطلب بنویسم». اردشیر لارودی سردبیر آن‌وقت ابرار ورزشی از او در مورد حیطه کاری‌اش پرسید: «ترجمه»! یک متن داد دستش و خداحافظی کرد؛ «فردا صبح اول وقت رفتم دفتر روزنامه. کارم رو تحویل دادم و بعد از چند روز کارم رو شروع کردم».
   
عادل فردوسی‌پور


عادل در پایان سال ???? پس از چندین بار آزمون به صدا و سیما راه یافت.

در ابتدا به گزارش منتخب ورزشی که برنامه‌ای آرشیوی از شبکه سوم سیما هست می‌پرداخت اما کم کم جای خود را باز کرد و به ورزشگاه‌ها راه یافت.


وی اولین گزارشگر باسواد و مسلط به زبان خارجی بود که در روزهای اوج خواندن اشتباه اسامی خارجی در شبکه*های مختلف سیما، به عنوان گزارشگر وارد رسانه ملی شد.

از آن روز به بعد، عده*ای به دلیل کم*سوادی و عده*ای دیگر به دلیل رشد غیرقابل پیش*بینی، چشم دیدن این چهره جوان را در رسانه ملی و به خصوص گروه ورزش شبکه سه سیما نداشتند.

فردوسی پور گزارشگر خوبی بود اما صدایش آنقدرها دلنشین نبود. بعدتر و به مرور زمان، این صدا هم جا افتاد و سبب شد که خیلی از بینندگان تلویزیونی آرزو کنند بازی دلخواهشان را فقط و فقط، او گزارش کند.

این روند محبوبیت تا داغ تر شدن تنور رقابت های لیگ ادامه داشت و در همین زمان ها بود که برنامه نود شکل گرفت. نود همان برنامه هفتگی تحلیلی ویژه فوتبال بود که در تمام جهان اجرا می شد اما فردوسی پور، از همان ابتدا پیرو یک اصل بود. با آن که خودش قدرت تشخیص عالی و تفسیری به شدت بهتر از خیلی ورزشی نویس ها و کارشناسان ورزشی داشت اما، کنار ایستاد. او تنها نقش مجری برنامه را برعهده گرفت و از کارشناسان دعوت کرد تا در دو بخش داوری و فنی، او را همراهی کنند.

در نود، فردوسی پور مجری و تهیه کننده، دیگر نه یک کارشناس و مفسر صریح که صرفاً کسی بود که تعادل برنامه را برقرار می کرد.

تقریباً 8سال از اولین برنامه ی نود می‌گذرد و این برنامه با وجود گذشت زمان هنوز هم بسیار پر مخاطب است و با به چالش کشیدن مربی‌ها و داوران همراه است و هیچ علاقه‌مند به فوتبالی نیست که این برنامه را دنبال نکند.[نیاز به ذکر منبع]


عادل فردوسی پور با برنامه نود خود نقش موثری را در پیشرفت فوتبال کشور ایفا کرده و با وجود همه سختی ها همه توهین ها وهمه تمسخرها به راه خود ادامه می دهد.

وی در چند سال اخیر در تمامی نظرسنجی های شبکه سوم سیما به عنوان نفر اول گزارشگری برگزیده شده است و نفس گرم و عشق او در فوتبال به همراه توانائیها و زحماتش بر هیچکس پوشیده نیست. وی باعث جذب بسیاری از جوانان به فوتبال شده است.

می گویند وی که به همراه گروه فنی این شبکه راهی آلمان شده بود در گیر و دار مسابقات جام جهانی پس از بازی ایران و مکزیک و بعد از آنکه عادل فردوسی پور، گزارشگر صدا و سیما، نسبت به تعویض نشدن علی دایی انتقاد کرد، دایی با او درگیر شد و وی را مورد ضرب و شتم قرار داد.[نیاز به ذکر منبع]

رادیو جوان دو روز بعد در برنامه ورزشی عصر خود به صورت رسمی اعلام کرد: عادل فردوسی پور گزارشگر فوتبال شبکه سه از یک ملی پوش تیم ملی کشورمان کتک خورده است.

فردوسی پور در انتهای گزارش خود تنها به این نکته اشاره کرده بود که آیا لازم است علی دایی تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشته باشد.

عادل فردوسی پور اخیرا با گروه اجرایی نمایش «فنز» به نویسندگی و کارگردانی محمد رحمانیان همکاری داشت.لازم به ذکر است نمایش «فنز» درباره*ی یک خانواده*ی انگلیسی بود که همگی از طرفداران متعصب تیم منچستر یونایتد بوده و پرویز پرستویی در این نمایش نقش برادر بزرگ‌تر را ایفا می کرد که گزارشگر رادیو است در نمایش «فنز علاوه بر پرویز پرستویی،*ترانه علیدوستی،*حبیب رضایی، مهتاب نصیرپور و احمد مهران*فر به ایفای نقش مشغول بودند.



  




طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ