آموزش و سیگنال بورس
غزه را دریابید جنایت غزه با مجوز بوش بود - فایل علمی پزشکی اقتصادی شغل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 20
کل بازدید : 45894
کل یادداشتها ها : 61
خبر مایه


  

ابوزهره : جنایت غزه با مجوز بوش بود

سخنگوی جنبش اسلامی حماس گفت : جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ، جنایات بوش علیه ملت مظلوم فلسطین است .

 

واحد مرکزی خبر : سامی ابوزهره درارتباط زنده تلویزیونی با گفتگوی ویژه خبری شبکه دوسیما افزود : جنایات غزه با مجوز بوش وهماهنگی تشکیلات خودگردان فلسطین صورت گرفت و ملت مظلوم فلسطین قربانی آن است .

وی با اشاره به استواری ملت فلسطین در برابر این تجاوزات گفت : این ملت با این تجاوزات و فشارهای روز افزون از هدف خود که آزادی قدس شریف و پیروزی مقاومت است باز نمی ایستد .

این مقام مسئول درباره تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت افزود : این تلاشهای براساس برنامه ریزی قبلی رژیم و حمایت اطلاعاتی امریکا صورت می گیرد .

سخنگوی جنبش حماس در ادامه سخنان اخیر بوش را در سفر به خاورمیانه چراغ سبز به رژیم غاصب صهیونیستی برای سرکوب ملت فلسطین دانست .

ابوزهری درباره تشکیلات خودگردان گفت : این تشکیلات با حمایت امریکا دولت منتخب حماس را کنارزده و حکومت آن که بدون رای اعتماد پارلمان فلسطین و با حمایت صهیونیسم و اشغالگران روی کارآمده غیرقانونی است و ملت فلسطین وجود و فعالیتهای آن را به رسمیت نمی شناسد .

وی اقدامات و فعالیتهای تشکیلات خودگردان را نامشروع و برای پبشبرد منافع امریکا و رژیم صهیونیستی در فلسطین بیان کرد.

این مقام مسئول درباره انحلال پارلمان فلسطین و برگزاری انتخابات زودهنگام گفت :اندیشه انحلال پارلمان فلسطین قابلیت اجرا ندارد و برگزاری انتخابات زود هنگام فقط باید با مجوز جنبش حماس باشد نه بوش ودیگران .

رئیس تشکیلات خودگران فلسطین درادامه بوش را یک شخصیت غیرقابل قبول برای امت عربی و اسلامی دانست و تصریح کرد:درتاریخ اعراب و اسلام بوش رهبر تروریست است و هیچ کس حاضر نیست این شخصیت را تحمل کند و وجود بیش ازیک میلیون شهید در عراق، زندانهای گوانتانامو و ابو غریب همه مصداق بارز جنایات بوش و دولت امریکا درمنطقه خاورمیانه است.

وی بازگشت فلسطینیان به سرزمین مادریشان را از اولویت های حماس بیان و تاکید کرد : مقاومت تنها راه رسیدن به این هدف است و با همه توان خود از این هدف دفاع می کنیم .

ابوزهری سخگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در پایان تصریح کرد : اشغالگران رژیم صهیونیستی با حمایت امریکا باخاک و خون کشیدن سرزمین و ملت فلسطین نخواهند توانست سرزمین فلسطین را غضب کنند و انشاء الله با پیروزی مقاومت پرچم اسلام در این سرزمین برافراشته می شود .






طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ