آموزش و سیگنال بورس
نگاهی متفاوت و حاشیه ای به بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های امارا - فایل علمی پزشکی اقتصادی شغل
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدیر وبلاگ
 
آمار واطلاعات
بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 14
کل بازدید : 45912
کل یادداشتها ها : 61
خبر مایه


  

نگاهی متفاوت و حاشیه ای به بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ های امارات وقطر داشته باشیم. پس بدون مقدمه یک به یک آنان را از نظر می گذرانیم:
? معدنچی - شماره ??
مهرزاد در تیم الشعب بازی می کند وبا ?? گل زده، دومین گلزن برتر لیگ امارات بعد از آندوی دیاز (الوصل) به شمار می رود. البته تا هفته قبل، معدنچی آقای گل بود. اتومبیلی که وی سوار می شود یک آلتیا (نیسان) مدل ???? است. مهرزاد در شارجه زندگی می کند ولقبی که هواداران الشعب به او داده اند، آر پی جی ? است. گاهی به او، توپ جنگی هم می گویند.طبق آخرین نظرسنجی اینترنتی انجام شده، مهرزاد معدنچی بهترین و موثرترین بازیکن خارجی شاغل در لیگ امارات است که از سوی تمام تیم ها پیشنهاد دارد.
? سامره - شماره ??
علی با ? گل زده یکی از بهترین گلزنان الشعب به شمار می رود و از جمله بازیکنان با سابقه ایران در امارات است. لقبی که هواداران الشعب به وی داده اند، «مرد توفانی» است. سامره در دوبی زندگی می کند و « ???? In Finti» سوار می شود. یک پورشه هم دارد.
? کاظمیان شماره ??
جواد ? گل برای الشباب زده و از جمله مهره های مؤثر تیم خود به شمار می رود. کاظمیان در منطقه دیره دوبی زندگی می کند و یک دستگاه???? BMW دارد. ترجمه لقبی که وی داده شده «پادشاه» است.
? می داودی - شماره ??
میلاد به تازگی به امارات رفته و پیراهن شماره ?? الاهلی را به تن می کند.
? مبعلی - شماره??
ایمان تنها بازیکن ایرانی حاضر در امارات است که تصویرش روی دیوار ساختمان بزرگ شبکه تلویزیون دوبی اسپورت حک شده است. این تصویر جنبه تبلیغاتی دارد. مبعلی ? گل برای الشباب به ثمر رسانده و بازیکن محوری تیم خود است.بنز CLS??? سوار می شود و یک دستگاه «کوروت» دارد و در دوبی هم زندگی می کند. طبق آخرین نظرسنجی اینترنتی انجام شده، ایمان دومین بازیکن مؤثر لیگ امارات است.
? اولادی - شماره ?
سومین بازیکن ایرانی الشباب مهرداد است که فقط یک گل برای این تیم زده چرا که مدتی طولانی را با مصدومیت سرکرده. اولادی در دوبی زندگی می کند و فولکس واگن ???? دارد. او به تازگی گچ پایش را باز کرده است.
? خطیبی - شماره ??
رسول با ? گل زده از جمله بازیکنان تأثیرگذار تیم الامارات است که برخلاف اکثر لژیونرهای ایرانی حاضر در امارات در آپارتمان زندگی نمی کند و یک ویلای شخصی دارد. ماشینی که خطیبی سوار می شود، بنز CLS??? است. یک دستگاه اتومبیل پرادو هم از سوی باشگاه در اختیار وی قرار گرفته که بعد از اتمام قرارداد باید آن را پس دهد. رسول در رأس الخیمه زندگی می کند.
? عنایتی - شماره ??
غلامرضا، کاپیتان ? گله الامارات است. وی هم مثل خطیبی در رأس الخیمه زندگی می کند و یک پرادو از باشگاه گرفته. با این حال یک اتومبیل شخصی نیز دارد؛ لکسوز .????
? شجاعی - شماره ?
مسعود در شارجه توپ می زند و ? گل هم در فصل جاری به ثمر رسانده. اتومبیل شخصی شجاعی یک ???? Infiviti (نیسان) است. جالب اینکه پلاک ماشین وی، ? رقمی است. در امارات هر خودرویی که پلاکش، رقم های کمتری داشته باشد، اعتبار بیشتری دارد. مسعود تنها بازیکن ایرانی است که چنین پلاکی دارد. پلاک خودروی دیگر لژیونر های ایرانی، ? رقمی است. شجاعی هم در شارجه زندگی می کند.
? اکبرپور - شماره ??
سیاوش ? گل برای الظفره زده که آمار خوبی برای این مهاجم به شمار نمی رود. با این حال از جمله بازیکنان فیکس تیم خود است. در ابوظبی زندگی می کند و BMWX? سوار می شود.
? رجب زاده
مهدی، سومین بازیکن ایرانی الامارات است که ? گل برای این تیم زده او هم در رأس الخمیه زندگی می کند و یک پرادو دارد که از باشگاه گرفته.
? کریمی - شماره ?
علی با خروج هادی شکوری از تیم العربی قطر تبدیل به تنها لژیونر ایرانی لیگ حرفه ای این کشور شد. او در القطر توپ می زند و دیگر خبری از آن گلزنی های بی شمارش نیست. لقب او در قطر هم مثل امارات «ساحر» است. ???? BMWسوار می شود. دیگر اینکه به قول همبازیانش در الاهلی امارات و القطر هر وقت با علی کریمی کار داشتید کافی است با منزل وی تماس بگیرید. او اهل پاتوق خاصی نیست و روزگارش را با هاوش و هیرسا (پسرانش) سپری می کند.
? پاتوق خاتون
اغلب بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ حرفه ای امارات هر از گاهی در یک پاتوق شناخته شده (رستوران خاتون) که یک مدیر ایرانی دارد دور هم جمع می شوند. رستوران خاتون در شهر دوبی واقع شده و چند سالی است که محل تجمع بازیکنان ایرانی به شمار می رود.





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ